O Dokumencie: Dokument ten dotyczy projektu gry strategicznej "Strategia". Jest on dokumentem wewnętrznym, stworzonym przez programistow zespołu dla nich samych oraz ewentualnych następców. Spis treści: 1. Cel projektu. 2. Specyfikacje wymagań. 3. Organizacja projektu. 4. Historia projektu. 1. Cel projektu. Celem projektu jest stworzenie gry strategicznej na środowisko UNIX. Oprócz samej gry stworzymy dokumentacje ułatwiające dalsze rozszerzanie gry oraz podręcznik użytkownika. 2. Specyfikacje wymagań: Oto lista podstawowych wymagań: I Końcowy produkt: - Gra pracuje poprawnie w środowisku UNIX na dowolnej platformie Środki: - Gra pisana w ANSI C - Grafika z wykorzystaniem X Windows - Standardowe funkcje UNIX - Dokumentacja użytkownika jest przejrzysta i łatwa do zrozumienia Środki: - Podział dokumentacji na logiczne części - Wprowadzenie minimalnej nadmiarowości (trudne kwestie). - Dodatkowa dokumentacja w jezyku HTML - Gra jest stabilna i dobrze przetestowana Środki: - Podzial gry na logiczne moduly. - Wstepne testy kazdego modulu osobno. - funkcje nigdy nie korzystaja ze zmiennych globalnych, latwiej osobno je testowac. II Organizacja: - Dobre wykorzystanie zasobów ludzkich Środki: - Podział zadania na logiczne moduły. - Komunikacja poprzez Email. - Wspólne tworzenie dokumentacji. - Cykliczna zmiana menagera projektu. - Wspolne prowadzenie historii projektu. - Dokumentacja projektu dostepna dla klienta Środki: -Zamieszczenie dokumentacji na serwerze WWW. http://www.ue.eti.pg.gda.pl/projekty/inne/strategia.html 3. Organizacja projektu Projekt prowadzony jest przez cztery osoby. Ze względu na cykliczność pracy oraz spotkań, zdecydowaliśmy się na prowadzenie projektu kolejno przez róźne osoby. Zasady organizacyjne ustalone na I spotkaniu Friday 17-Oct-97 20:57:13 Główne zasady organizacyjne: - Podzial na cztery tygodnie - Czas na stworzenie wersji I 4 tygodnie Prowadzenie projektu: 1 Wojtek 17 - 26 2 Tomek 27 - 2 3 Bartek 3 - 9 4 Robert 10 - 16 Główne daty: 17. Październik - początek prac 17. Listopad - składanie wersji pierwszej. Zasady komunikacji: - wszystko zapisujemy w katalogu "projekt" na kontach komputerow roger. - komunikacja poprzez Email: - Rozsyłać do wszystkich w projekcie pole CC. - prowadzący tygodnia w czwartek składa wiadomości, i dokłada podsumowanie. Nagłówek wiadomości: Subject: Strategia Od kogo: Do kogo: Co: Data: Stworzyliśmy równieź własną stronę WWW, zawierającą dokumentację projektu. Pozwoli to na łatwiejszą komunikację z klientem. Zasady dotyczące budowy gry: - Podział gry na 4 moduły: Moduł jądra - Tomek Gawlik. Moduł komunikacji jądro-klient - Wojtek Czyź. Moduł klienta (gracza) - Robert Roskosz. Moduł Dżwięku - Bartek Fojtuch. - Nie korzystamy ze zmiennych globalnych, gdyź utrudniają one budowę programu oraz testowanie. - Standardowy komentarz na początku modułu i funkcji -> translacja przez RoboDoc. Z komentarzy tych utworzymy dokumentację w HTML. 4. Historia projektu: