╨╧рб▒с;■  ■                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   ¤   ■    ■   ■   ■                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Root Entry         └FЖ┼╧ШNщ╝@CompObj            bWordDocument        А'ObjectPool    Ж╓▓ЛNщ╝Ж╓▓ЛNщ╝╘ 4@╘ ■    ■                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               ■       └FDokument Microsoft Word 6.0 MSWordDocWord.Document.6;■  ■  рЕЯЄ∙OhлС+'│┘0РШ╝р ( L pФ╕ ▄$ Hl                                W:\WIN\TEMPLATE\NORMAL.DOTProjekt gry strategicznejdfgdgdfgdg@Жc╛fNщ╝@▄еe5└ewА'w"t"tt"t"t"t"t"╛"╛"╛"╛"╛"╛" ╚"╛"╛&7ф"ф"ф"ф"ф"ф"ф"ф"d%f%f%f%А%Р&Ра&ї&TI'7╛&t"ш$ ф"ф"ш$ш$╛&ш$t"t"ф"ф"ш$ш$ш$ш$t"ф"t"ф"d%И"Ь""t"t"t"t"ф"d%ш$|ш$Projekt gry strategicznej Charakterystyka Nazwa: Typ gry:gra strategiczna Liczba graczy: od 2 do 10 Gracze maj╣ do dyspozycji wspєln╣ planszъ podzielon╣ na strefy. Pierwsza wersja zawiera 9 stref. Opis pojedynczej strefy: -zasoby(inne i z gєry ustalone dla danej strefy): drewno z│oto ┐elazo Chc╣c wydobywaц zasoby ze strefy nale┐y mieц wczeЬniej zbudowany na niej zamek. -mo┐liwoЬci zabudowy: budynki w tym: zamek(glєwna siedziba-baza) - czas budowy :100 robotniko-tur - zamek sk│ada siъ z: 10 j. drewna, 10 j. z│ota, 10 j. ┐elaza. Chc╣c zabudowaц strefъ nale┐y byц na niej jako jedyny gracz z robotnikami, wychodz╣c ze strefy podczas budowy przerywamy j╣, trac╣c zainwestowany budulec (zostaje on na polu). Ka┐dy kto samotnie wejdzie na strefъ koёczy niedokoёczon╣ budowъ o ile ma budulec. -ludzie: wojska. robotnicy. ObecnoЬц na strefie wiъcej ni┐ jednego wojska powoduje wszczъcie walki. Gracz ma mo┐liwoЬц obejrzenia strefy pod warunkiem obecnoЬci na niej swoich wojsk. Wojska: Ka┐dy gracz ma do swojej dyspozycji ludzi. Na pocz╣tku gry ka┐dy ma: 1 - cz│owiek 1 - robotnik 1 - broni╣cy 1 - atakuj╣cy Tworzenie jednostek specjalnych: - robotnik - 1 drewno - atakuj╣cy - 1 ┐elazo i 1 z│oto - broni╣cy - 1 drewno i 1 ┐elazo Jednostki mo┐na tworzyц tylko w zamku. Zasoby: Na pocz╣tku gry ka┐dy ma: 20 j drewna 20 j ┐elaza 20 j z│ota Mo┐liwoЬci graczy: przesuwanie wojsk: - tylko pomiъdzy s╣siaduj╣cymi strefami. - razem z przesuniъciem siъ ostatniej jednostki przesuwaj╣ siъ zasoby. - minimalna jednostka przesuniъcia to 1 cz│owiek. - po opuszczeniu pola przez wszystkich ludzi jest ono gotowe do zajъcia przez dowolnego gracza. zmiana charakteru ludzi: - tylko w zamku, - tylko ze zwyk│ego cz│owieka, - maj╣ okreЬlon╣ iloЬц zasobєw. Ogl╣danie zawartoЬci pola: - o ile s╣ tam wojska. Rzeczy dziej╣ce siъ automatycznie: - Budowa zamku na strefie: - o ile jest to jedyny gracz na strefie (nie ma wojny). - nie ma tam ju┐ zbudowanego zamku. - posiada siъ budulec. - Walka na strefie: - obecnoЬц co najmniej dwєch wojsk rє┐nych graczy na jednej strefie. - przegranie walki to stracenie wszystkich jednostek na polu. - wygrywaj╣cy przejmuje zasoby stracone przez przegranego. - Wydobywanie zasobєw: - zamek na strefie. - co najmniej 1 robotnik - nie ma innych graczy na strefie (nie ma wojny). - prъdkoЬц: 1 zasєb ka┐dego rodzaju = 10 roboczo-tur - Rozmna┐anie siъ: - zamek na strefie. - nie ma innych graczy na strefie (nie ma wojny). - prъdkoЬц: 1 cz│owiek = 50 turo-ludzi. Wewnъtrzna specyfikacja gry: - Po starcie j╣dra i rejestracji graczy rozpoczyna siъ gra. - Po twardym od│╣czeniu siъ gracza, znikaj╣ jego ludzie i wydobyte zasoby. - Klient wysy│a komunikaty gdy: - gracz chce przesun╣c wojska. - gracz chce zmieniц charakter ludzi. - gracz chce zobaczyц pole. - nic siъ nie dzieje ( komunikat pusty ) - J╣dro wysy│a komunikaty gdy - zostanie zakoёczona automatyczna czynnoЬц: - zosta│ zbudowany zamek na danej strefie - urodzenia cz│owieka - wydobycia jednostki z│o┐a - wydobycie wszystkich jednostek z danej strefy - wygrania lub przegrania walki(stracenie/uzyskanie zasobow) - zostanie rozpoczъta automatyczna czynnoЬц: - budowanie zamku - rozpoczъcie walki (konflikt) - w trakcie automatycznej czynnoЬci: - budowania zamku - zabijania cz│owieka w trakcie walki - potwierdzenia/odrzucenia: - przesuniъcia wojsk na inn╣ strefъ - obejrzenia innej strefy - zmiany statusu cz│owieka - potwierdzenie pustego komunikatu Przebieg zdarzeё: Modul gracza: 1. Inicjacja. 2. G│єwna petla: 2.1 - odczytywanie zdarzen od uzytkownika 2.2 - wysylanie komunikatєw do jadra ( w tym pustych ) 2.3 - czekanie na odpowiedЯ 2.4 - obsluga odpowiedzi 2.4.1 - jezeli odpowidЯ na pusty komunikat to mo┐e zawieraц ona komunikat o wydarzeniu w j╣drze 2.5 - odЬwierzanie ekranu 3. Zakoёczenie. Modu│ j╣dra: 1.Inicjacja 2.Pъtla g│єwna 2.1 -odczytanie komunikatu 2.2 -sprawdzenie rodzaju komunikatu 2.3 -przetworzenie komunikatu 2.4 -wys│anie potwierdzenia do gracza 2.4 -zrealizowanie czynnoЬci automatycznych w ramach jednej tury 2.5 -zmiana statusu gracza, strefy, czynnoЬci w ramach jednej tury 2.6 - wys│anie potwierdzenia zmiany stanu wykonywanej automatycznie czynnoЬci( jej zakoёczenia) atakuj╣cy broni╣cy robotnicy Specyfikacja wymagaё Ludzie charakteryzuj╣ siъ odpowiednimi wartoЬciami ataku i obrony дВ.е╞A╨╧рб▒с;■  ■                                                    SummaryInformation(            └                                    @Жc╛fNщ╝@Microsoft Word 6.02                                                                                                                                                                                                w■u+2Ke╔т0Ha▒╩ы=exЛМПРЬ┤└┴ ]^gФп╛═▄ьэ)NstЭЯи■■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц-и├─╥рэю  D П ─  V q Е з ╩ ч  % B } д ╛ ╘  ] Ы Ь ╡ ╠ ш  U V k В ╖ т у ф AО■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц-О░╥√FiЩ╟с7xzк└у?Рж╨╤gЕ╥∙·√!1Dpй╚у'Mj|}НОЬ¤p#ц¤p#ц¤p#ц¤p#ц¤p#ц¤p#ц¤p#ц¤p#ц¤p#ц¤p#ц¤p#ц√√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц√p#ц-Ь│╤∙KЩ¤bе─╟╚╥юя01234vw■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#ц■p#цK @ё  Standardowya&A@Є б&DomyЬlna czcionka akapituww    !        V√w иОЬw drhmmsб;0x#-+'''`.,,RCAUTORUWAGIDATAUTWORZENIA CZASEDYCJI NAZWAPLIKU ROZMIARPLIKU SгOWAKLUCZOWEOSTATNIOZACHOWANYPRZEZ LICZBAZNAK╙W LICZBASTRON LICZBASг╙W DATADRUKUPRYWATNESPISгеCZONYDOK NUMERWERSJIDATAZACHOWANIATEMATHASгOSPISUTREМCISZABLONTYTUгHASгOSKOROWIDZA ALFABETYCZNAARABSKA JAKWTYTULE LICZEBGг╙W FORMATZNAKUSгOWNIE WIELKеLITERе SZESNASTKOWA MAгELITERYFORMAT PORZеDKOWA LICZEBPORZRZYMSKA WIELKIELITERYABSROUNDDEFINEDINTANDFALSEMAXMINMODAVERAGECOUNTNOTORPRODUCTIFSIGNSUMTRUE|dfgdgW:\STRATEGI.DOCdfgdgW:\WIN\STRATEGI.DOCdfgdgW:\WIN\STRATEGI.DOCdfgdgW:\WIN\STRATEGI.DOCdfgdgA:\STRATEGI.DOC @Epson LX-400LPT1:EPSON9Epson LX-400  DLf ■■=xР·Wd  ┌!                Epson LX-400  DLf ■■=xР·Wd  ┌!                Аээllээ7РюTimes New Roman CE РSymbol&юArial CE"И─йХ$FХ$FГ!7Projekt gry strategicznejdfgdgdfgdg╨╧рб▒с;■  ■