#include "ADDS_21161_EzKit.h" #include #include #include #include float vector_X[3]={1,2,3}; //dane te nalezy uaktualniac przy okazji dostawiania wierszy/kolumn // do macierzy int i=4;//ilosc wierszy macierzy int j=3;//ilosc kolumn macierzy //dane umieszczone w pamiêci danych (DataMemory) int dm macierz[4][3]={1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12}; int dm macierz1[3][4]; //taka macierz A umieszczona w pamiêci programu (ProgramMemory) float pm matrix_A_PM[9]={ 1.0, 2.0 ,3.0, 11.0,12.0,13.0, 21.0,22.0,23.0 }; float vector_Y[3]; int wiersz,kolumna; int count_start(); int count_end(int); int time_start, time_elapsed; void dodawanko(); void macierze(); void transpozycja(); void main() { //#### transpozycja macierzy #### transpozycja(); //########################### while (1) //pêtla nieskonczona { asm("nop;"); } } void transpozycja() { printf("\nMacierz A: \n"); for(wiersz=0; wiersz